Pomoc dla niepełnosprawnych

Inne wiadomości

29.06.2017

Kiedy obywatel rozumie urzędnika? – warsztaty dobrych praktyk

Prezentacja rozwiązań sprzyjających poprawie komunikacji z obywatelami i wymiana dobrych praktyk to główne cele warsztatów zorganizowanych w ramach Forum Zarządzania Publicznego, zorganizowanego w Krajowej Szkole Administracji Publicznej.

Projekt „Kiedy obywatel rozumie urzędnika? – dobre praktyki instytucji publicznych w komunikacji z klientami” adresowany jest do pracowników administracji rządowej i samorządowej.

W spotkaniu, które odbyło się w Krajowej Szkole Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego w Warszawie wzięli udział przedstawiciele m.in. Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

Warsztaty mają na celu zwrócenie uwagi uczestnikom na problem z odbiorem przez obywateli treści, jakie przygotowują urzędnicy. W poprawie komunikacji ma pomóc m.in. dzielenie się doświadczeniami i wnioskami z realizowanych badań naukowych oraz stworzenie platformy do wymiany dobrych praktyk w zarządzaniu i funkcjonowaniu administracji publicznej.

Forum Zarządzania Publicznego to wspólny projekt Krajowej Szkoły Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego, Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Podziel / Share
Opublikowane przez Joanna Bereda, 29.06.2017, Ilość wejść: 532, Rejestr zmian
Zgłoś błąd Zadaj pytanie

Komentarz (0) Regulamin

  • Brak komentarzy

Newsletter

Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail

Polityka prywatności

Aktualne projekty

Program "Rodzina 500 plus"
Razem Bezpieczniej
Afrykański pomór świń
Karta Dużej Rodziny
NFOŚ
Klęski żywiołowe
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych
Regionalny System Ostrzegania
Krajowy Zasób Nieruchomości
Program „Niepodległa”
do góry