Pomoc dla niepełnosprawnych

Komunikaty

03.12.2017

Cudzoziemcy: zmiany zasad umawiania klientów

Od 1 grudnia w Wydziale Spraw Cudzoziemców nastąpiła zmiana w zakresie umawiania wizyt. Większość usług jest rezerwowana za pośrednictwem kalendarza internetowego. Cześć wizyt można również ustalać drogą mailową. Wydział nie prowadzi telefonicznych rezerwacji na złożenie wniosku w sprawach legalizacji pobytu i legalizacji zatrudnienia.

Większość usług została udostępniona w kalendarzu internetowym. Jeszcze w grudniu oferta rezerwacji za jego pośrednictwem zostanie wzbogacona, a zmiany widoczne będą po zalogowaniu się do kalendarza dostępnego tutaj.

W przypadku braku możliwości zarejestrowania się na wizytę w urzędzie poprzez kalendarz internetowy, zalecamy klientom, aby niezwłocznie składali wniosek wraz z kompletem dokumentów w biurze podawczym urzędu przy ul. Marszałkowskiej 3/5  w Warszawie, w jednej z delegatur urzędu lub przesyłali go za pośrednictwem poczty na adres urzędu.

  • Rezerwacja wizyt na złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na pobyt czasowy, pobyt stały oraz pobyt rezydenta długoterminowego odbywa się wyłącznie za pośrednictwem: kalendarza internetowego,
  • Rezerwacja wizyt na złożenie wniosku w zakresie przyznania świadczenia pieniężnego dla posiadaczy Karty Polaka odbywa się wyłącznie za pośrednictwem: kalendarza internetowego,
  • Rezerwacja wizyt na złożenie wniosku w  zakresie rejestracji pobytu obywateli UE klient odbywa się za pośrednictwem: kalendarza internetowego (link) lub poprzez pobranie w siedzibie urzędu - numerek „I” (Antresola pok. A1)

Rezerwacja wizyt na złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na pracę  odbywa się zarówno poprzez kalendarz internetowy, jak i adresy mailowe:

 Zezwolenia na pracę:

  • typu A dla zawodów: kierowca autobusu,  kierowca ciągnika siodłowego, pomoc domowa i opiekun osoby starszej, których pracodawcą jest gospodarstwo domowe  zapisy wyłącznie za pośrednictwem: kalendarza internetowego,
  • typy B,C,D,E i przedłużenia zezwoleń zapisy wyłącznie za pośrednictwem: kalendarza internetowego (link),
  • typu A dla pozostałych zawodów – rezerwacja wizyty za pośrednictwem poczty email: zp@mazowieckie.pl z podaniem w tytule/temacie wiadomości e-mail imienia i nazwiska cudzoziemca.      

Rezerwacja wizyt na złożenie wniosku o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń odbywa się zarówno poprzez kalendarz internetowy, jak i adresy mailowe:

 - Zaproszenia - wsc-zaproszenia@mazowieckie.pl lub pod numerem telefonu 22 695 65 61

Rezerwacja wizyt na złożenie wniosku w sprawach nadania, potwierdzenia posiadania obywatelstwa, uznania za obywatela polskiego odbywa się poprzez kalendarz internetowy (link), adresy mailowe lub pobranie numerka:

- Nadania obywatelstwa polskiego oraz uznanie za obywatela polskiego - obywatelstwo@mazowieckie.pl lub pod numerem telefonu 22-695-65-51

- Potwierdzenia posiadania obywatelstwa polskiego klient może zarejestrować wizytę poprzez kalendarz internetowy (link) lub pobrać w siedzibie urzędu – numerek „M”( Antresola pok. A2)

Podziel / Share
Ewa Filipowicz, 03.12.2017, Ilość wejść: 1381, Rejestr zmian
Zgłoś błąd Zapytaj

Komentarz (0) Regulamin

Dodaj komentarz
  • Brak komentarzy

Newsletter

Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail

Polityka prywatności

Aktualne projekty

do góry