Pomoc dla niepełnosprawnych

Oddział Spraw Pracowniczych

BIP

kierownik oddziału

Joanna Robak
tel. 22 695 62 15
faks 22 695 60 47
wejście B, piętro I, pokój nr 167
e-mail jrobak@mazowieckie.pl

zastępca kierownika oddziału

Marta Kryca

tel. 22 695 66 18
faks 22 695 60 47
wejście B, piętro I, pokój nr 157
e-mail: mkryca@mazowieckie.pl


Zadania Oddziału Spraw Pracowniczych:

  1. opracowywanie Regulaminu Pracy urzędu
  2. prowadzenie spraw osobowych wynikających ze stosunku pracy pracowników urzędu
  3. prowadzenie spraw osobowych kierowników zespolonych służb, inspekcji, straży wojewódzkich oraz Państwowej Straży Rybackiej
  4. sporządzanie list wynagrodzeń pracowników Urzędu i wykonywanie wszystkich czynności dotyczących płac i ubezpieczeń pracowniczych oraz innych wypłat wynikających ze stosunku pracy
  5. przygotowywanie wypłat dla pracowników Urzędu oraz dla osób niebędących pracownikami wynikających z umów cywilno-prawnych
  6. sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, w tym Rp-7
  7. prowadzenie komputerowej bazy danych, w tym:
    • wprowadzanie danych pracowników nowo zatrudnionych
    • aktualizowanie danych związanych ze stosunkiem pracy
    • prowadzenie ewidencji czasu pracy
  8. przygotowywanie wykazu pracowników uprawnionych do dodatkowego wynagrodzenia rocznego
  9. przygotowywanie deklaracji miesięcznych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
  10. prowadzenie spraw dotyczących działalności socjalnej w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  11. weryfikacja wniosków składanych przez członków korpusu służby cywilnej do postępowania kwalifikacyjnego o mianowanie w służbie cywilnej
  12. prowadzenie spraw związanych z odpowiedzialnością porządkową i dyscyplinarną pracowników urzędu
  13. obsługa administracyjna komisji dyscyplinarnej i komisji antymobbingowej urzędu
  14. współpraca z Biurem Ochrony w zakresie obowiązku składania oświadczeń majątkowych przez pracowników urzędu
  15. prowadzenie spraw związanych z reklamacją od pełnienia służby wojskowej w czasie wojny w zakresie dotyczącym pracowników urzędu
  16. koordynowanie i monitorowanie systemu ocen okresowych oraz pierwszej oceny członków korpusu służby cywilnej, w tym:
    • wsparcie merytoryczne komórek organizacyjnych w procesie przeprowadzania ocen okresowych
    • przygotowywanie arkuszy pierwszej i okresowej oceny dla członków korpusu służby cywilnej
    • monitorowanie terminowości sporządzanych ocen i ich weryfikacja
  17. kontrola przestrzegania dyscypliny pracy w urzędzie
  18. koordynacja zadań dotyczących zawierania przez urząd umów na świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania badań profilaktycznych przez pracowników
  19. wystawianie świadectw pracy byłym pracownikom urzędu i innych instytucji, na podstawie akt osobowych znajdujących się w archiwum zakładowym
  20. prowadzenie spraw związanych z grupowym ubezpieczeniem dla pracowników urzędu w związku z przepisami o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych.
Podziel / Share
Opublikowane przez JSK Internet, 31.07.2009, Ilość wejść: 11984, Rejestr zmian

Aktualne projekty

Program "Rodzina 500 plus"
Razem Bezpieczniej
Afrykański pomór świń
Karta Dużej Rodziny
NFOŚ
Klęski żywiołowe
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych
Regionalny System Ostrzegania
do góry