Pomoc dla niepełnosprawnych

Biuro Wojewody

Dyrektor
 Alicja Walecka
 awalecka@mazowieckie.pl

 

Zastępca Dyrektora 
Ewa Filipowicz

 

  Sekretariat Biura Wojewody – pokój nr 160
  tel. 22 695 62 44
  fax. 22 695 62 22
    bw@mazowieckie.pl

 

plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00

 

Zadania Biura:
  • kreowanie i zarządzanie polityką informacyjną Wojewody
  • reprezentowanie Wojewody w kontaktach z mediami
  • zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w komunikacji zewnętrznej oraz prowadzenie działań informacyjnych w sytuacjach kryzysowych
  • zarządzanie i nadzór redakcyjny nad stroną internetową urzędu
  • zapewnienie obsługi w zakresie organizacji pracy Wojewody i Wicewojewodów
  • realizacja zobowiązań wynikających z przyjętych przez Wojewodę zaproszeń, patronatów oraz uczestnictwa w komitetach honorowych
  • obsługa, w tym protokolarna, oficjalnych wizyt oraz wyjazdów krajowych i zagranicznych Wojewody, Wicewojewodów
  • prowadzenie spraw związanych z nadawaniem odznaczeń państwowych i resortowych
  • organizacja współpracy Wojewody z parlamentarzystami, samorządem terytorialnym, partiami politycznymi oraz z kościołami i związkami wyznaniowymi
  • organizacja współpracy Wojewody ze związkami zawodowymi i organizacjami pracodawców
  • podejmowanie działań na rzecz rozwiązywania problemów mniejszości narodowych i etnicznych oraz prowadzenie działań na rzecz równego traktowania i przeciwdziałania dyskryminacji ze względu na płeć, narodowość, religię, poglądy
  • polityczne, wiek, niepełnosprawność lub orientację seksualną
  • koordynowanie i organizowanie współpracy Wojewody z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w przepisach o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
  • realizacja zadań Wojewody dotyczących przeprowadzenia i organizacji naboru na członków Komisji Dyscyplinarnej dla Nauczycieli przy Wojewodzie Mazowieckim
  • sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi, w tym planowanie dotacji na ich utrzymanie i remonty oraz wydawanie decyzji o ekshumacjach
  • sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją porozumień z gminami w sprawie utrzymania grobów i cmentarzy wojennych oraz ocena stanu technicznego obiektów
  • koordynacja funkcjonowania zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich oraz Państwowej Straży Rybackiej
  • koordynacja prac związanych z wykonaniem ustawy o zakazie propagowania komunizmu lub innego ustroju totalitarnego przez nazwy budowli, obiektów i urządzeń użyteczności publicznej
  • obsługa projektów i programów wskazanych odrębnymi zarządzeniami lub decyzjami przez Wojewodę lub Dyrektora Generalnego
Podziel / Share
Magdalena Kubis, 01.03.2018, Ilość wejść: 93221, Rejestr zmian
Zgłoś błąd Zapytaj

Komentarz (0) Regulamin

Dodaj komentarz
  • Brak komentarzy

Aktualne projekty

do góry