Pomoc dla niepełnosprawnych

Oddział Analiz i Planowania Rozwoju

BIP




Do zakresu działania Oddziału Analiz i Planowania Rozwoju należy:

  1. inicjowanie i koordynowanie wdrażania rozwiązań usprawniających funkcjonowanie Urzędu;
  2. koordynowanie planu działania biura, w tym realizacja celów kontroli zarządczej poprzez identyfikację i analizę ryzyka;
  3. współpraca z Wydziałem Finansów Urzędu w pracach nad projektem budżetu dysponenta III stopnia na kolejne lata budżetowe, współudział w opracowywaniu planu finansowego budżetu dysponenta III stopnia;
  4. sporządzanie analiz z wykonania wydatków budżetowych dysponenta III stopnia na potrzeby kierownictwa w części dotyczącej biura;
    a. prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą na poziomie Urzędu,
    b. opracowywanie i aktualizacja procedur,
    c. koordynacja realizacji zadań związanych z opracowywaniem planu działalności Urzędu,
    d. realizacja zadań związanych z analizą ryzyka,
    e. koordynacja realizacji zadań związanych z opracowywaniem sprawozdania z wykonania planu działalności Urzędu,
    f. prowadzenie monitoringu poziomu realizacji celów i zadań przyjętych w planie działalności Urzędu;
    g. przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących realizacji zadań i obciążenia pracą komórek organizacyjnych Urzędu;
    h. opracowywanie projektu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej Wojewody;
    i. współpraca z Wydziałem Kontroli Urzędu w zakresie gromadzenia informacji o wynikach kontroli wewnętrznych i kontroli przeprowadzanych przez zewnętrzne organy upoważnione do prowadzenia kontroli w Urzędzie,
    j. współpraca z Zespołem Audytu Wewnętrznego Urzędu w zakresie gromadzenia informacji o wynikach audytów wewnętrznych;
  5. koordynowanie spraw z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, w tym opracowywanie procedur, mapowanie procesów.

Podziel / Share
Opublikowane przez Rafał Rudnik, 17.05.2016, Ilość wejść: 5369, Rejestr zmian

Aktualne projekty

do góry